De ce cadourile corporate sunt importante pentru afacerea ta

Relatiile de succes cu clientii pot include nenumarati factori, dar una dintre cele mai trecute cu vedere metode de a arata clientilor tai preferati ca iti pasa de ei este sa le trimiti un cadou. Un cadou nu prea scump, nici prea ieftin, insa unul care sa le dea de inteles ca nu ai uitat de ei.

Un apel telefonic sau un email sunt dragute, dar nu te opri aici. Exista cateva motive specifice pentru care trebuie sa trimiti cadouri clientilor tai ocazional.

Cadourile corporate sunt importante

Tot mai multi oameni ofera cosuri cadou corporate, in timp ce descopera beneficiile in a trimite ceva special celor cu care lucreaza constant.

De la cadouri corporate, pana la cosuri cadou corporate, ceea ce oferi clientilor spune multe despre tine pe plan profesional. Sa alegi cosul cadou potrivit si metoda prin care il oferi este important.

Dar mai important decat atat este ca momentul in care oferi acest cadou sa vina intr-o forma de gest prietenesc care le aminteste cata valoare pui pe afacerea pe care o impart cu tine.

De ce sa trimiti cadouri clientilor tai

Prin intermediul marketingului, companiile sunt invatate sa tina legatura cu clientii prin intermediul emailului pentru a cladi relatia si a incuraja afaceri in viitor.

Anumite beneficii vin din contactul constant. Acelasi principiu este valabil in oferirea cadourilor corporate. Iata 3 motive specificie pentru care trebuie sa trimiti clientilor tai cosuri cadou.

1. Daruirea te departajeaza de competitie. Sansele sunt mari sa nu fii singura afacere cu care clientul tau lucreaza, dar daruirea ar putea sa te ajute sa fii afacerea sa favorita. Oamenii fac afaceri cu cei pe care ii cunosc si ii plac. Sa trimiti un cos cadou de Craciun de exemplu este cea mai buna modalitate de a-ti departaja afacerea ca si partener preferat.

2. Cadourile distrug granite. Indiferent unde te afli din punct de vedere geografic, poti trimite cadouri clientilor tai pentru a-i face sa se simta aproape de tine, chiar daca s-ar afla pe alt continent.

3. Sa tii legatura pastreaza relatiile deschise. Cand cadoul tau ajunge, acesta deschide o linie de contact. Cu siguranta clientul va dori dreptul la replica, oferindu-ti oportunitatea de a discuta nevoile si solutiile afacerii tale.

Pentru cele mai bune rezultate, achizitioneaza cosuri cadou de pe website-ul nostru.

You may also like...